मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत

मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत
तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

भन्न मन लागेको कुरा भन्न सक्दिन
मेरा आशु आज्काल रोक्न सक्दिन

तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

दोस मेरै हो प्रिया तिमीलाई गुमाउनुमा
रोक्न सक्दिन आफ्नो आशु तिमी साथ नहुँदा
रोएर नै मेरो जीवन बित्ने भयो प्रिये
तर तिमी हास सधैं खुशी को त्यो सागर मा

तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

जाउ जाउ टाढा तिमी अब नआउ मेरो नजिक
हासोस संसार तिमीसगै तिम्रो खुशी सगै

तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

13 thoughts on “मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत

  1. Sachhai Hajur ko kabita aasadhai ramroo laghoo malai. I fell that i am in Nepal by reading your poems. I wishes you to be great and successful poet in future. Let me say bye to you haitha. hope to read your latest and beautiful poems again.
    Thanks.

  2. मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत
    April 26, 2010 · 7 Comments
    मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत
    तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
    पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

    भन्न मन लागेको कुरा भन्न सक्दिन
    मेरा आशु आज्काल रोक्न सक्दिन

    तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
    पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

    दोस मेरै हो प्रिया तिमीलाई गुमाउनुमा
    रोक्न सक्दिन आफ्नो आशु तिमी साथ नहुँदा
    रोएर नै मेरो जीवन बित्ने भयो प्रिये
    तर तिमी हास सधैं खुशी को त्यो सागर मा

    तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
    पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

    जाउ जाउ टाढा तिमी अब नआउ मेरो नजिक
    हासोस संसार तिमीसगै तिम्रो खुशी सगै

    तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
    पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो

  3. malaai dherai man paryo yo geet ! please hal ma myanmar maa 6u yo mail id maa aru pani mail gari dinu holaa

  4. im poim the read my gogal my choose im the work that im gogal and the shari toking About the im like the life eojoy
    0kkkkkkkkkkkkkkkkkk
    Byyyyyyy

  5. kabita ta dherai ramro6.ab vanna sajilo hola jasto 6 ni…………………………………………………………..

Leave a Reply

